Everybody react to Five Nights at Freddy's: Security Breach - Trailer | State of Play Trailer

4 499 Shikime 460 mijë
Argëtim

Everybody react to Five Nights at Freddy's: Security Breach - Trailer | State of Play Trailer
alfirst.info/load/jZ6RfoWeqatygoE/video
When fear takes hold...the stage is set. A chilling look at Five Nights at Freddy's: Security Breach from Sony's February 2021 State of Play.
Sony PlayStation State of Play livestream will have new updates and deep dives for 10 games coming to PS4 and PS5. The live show is about 30 minutes. The State of Play live stream will include new game announcements and updates on some of the third-party and indie titles from June's PS5 showcase.
#IGN​ #PS5​ #StateOfPlay

Komente

  1. Baron Kwak
    Baron Kwak
    Muaj më parë

    4:15 the guy on the left, i thought his ALfirst channel's name was kreekcraft?

    1. werNır
      werNır
      Ditë më parë

      @Midoriya Izuku now 3M :D

    2. COMING316 KID
      COMING316 KID
      4 ditë më parë

      It is his name

    3. *-_ Vincent _-*
      *-_ Vincent _-*
      16 ditë më parë

      your right his channels name is kreekcraft

    4. Liam rios
      Liam rios
      18 ditë më parë

      It is kreekcraft

    5. Myth0
      Myth0
      22 ditë më parë

      He is kreekcraft

  2. Benjamin Jr
    Benjamin Jr
    3 ditë më parë

    can't believe you named kreekcraft who has 3m subs as sealbloxy lol

  3. Just Kemp
    Just Kemp
    4 ditë më parë

    Dawko’s neck at the end looked like it was about to explode

  4. AHMAD HUBBAIN AVRILIAN
    AHMAD HUBBAIN AVRILIAN
    4 ditë më parë

    Biggest CONSTRUCTION IN GLAMROCK FNAF

  5. Syver Flem
    Syver Flem
    4 ditë më parë

    Its bonny at the end right the hand. I can't be the only person that thinks that

  6. chuck
    chuck
    6 ditë më parë

    Rest in peace CistReactZ Channel :( it got deleted and hacked

  7. Zainon Haron
    Zainon Haron
    6 ditë më parë

    Im play security breach is so fun is sracy you guy pless try thse game

  8. Vüsal Tagiyev
    Vüsal Tagiyev
    7 ditë më parë

    ( :

  9. Angelostin
    Angelostin
    8 ditë më parë

    1:58 momento wtf XD

  10. Dezryel Allick
    Dezryel Allick
    8 ditë më parë

    I know damn well they played balloras music in the trailer on purpose!!!! BECAUSE WHAT-😭😭 broooo i can’t wait to find out the story behind all of this

  11. bunair78
    bunair78
    8 ditë më parë

    Haha it funny

  12. bunair78
    bunair78
    8 ditë më parë

    I like this haha all y'all screaming

  13. Izzysu Frog 2247
    Izzysu Frog 2247
    11 ditë më parë

    Everyone: excited Dawko: RHVSHSHSHEHDHSGSGSSGSGGWHSGSGSGSGSGGSGSGFFTREEEEEEEEEEEEEEE

  14. Emilio Rodriguez
    Emilio Rodriguez
    13 ditë më parë

    kreek was streaming

  15. Yousif Jalal
    Yousif Jalal
    14 ditë më parë

    ughhh there screaming and i cant hear it and there such a scaredy cat😒😒😒😒😒

  16. 650 Crew
    650 Crew
    14 ditë më parë

    These reactions are a bit much

  17. Hannelore Reinger
    Hannelore Reinger
    15 ditë më parë

    😐 WTF

  18. Brandon Kilpatrick
    Brandon Kilpatrick
    17 ditë më parë

    Tbh the first 2 ppl who reacted made the trailer better with all the hype and all it makes me smile everytime

  19. Eros Batlos
    Eros Batlos
    17 ditë më parë

    Nwm XDDD

  20. Eros Batlos
    Eros Batlos
    17 ditë më parë

    Guys the Kid Its Chris!

  21. Five nights at Freddy’s :3
    Five nights at Freddy’s :3
    17 ditë më parë

    We just a bit in and boom yelling

  22. The Neon Lefty
    The Neon Lefty
    17 ditë më parë

    Damn it be like the movie theater when 6 year olds come walking in earraping everyones ears

  23. Megan Hayes
    Megan Hayes
    18 ditë më parë

    There being a bit dramatic lol

  24. UnicornStyle343
    UnicornStyle343
    18 ditë më parë

    When their all screaming in the first part my ears. (also the security guard is named Vanessa not vanny))

  25. Golden f y
    Golden f y
    19 ditë më parë

    Why did they just freak out so much when I watched this is didn’t freak out

  26. CONSUEGRA J. MAIRA P.
    CONSUEGRA J. MAIRA P.
    19 ditë më parë

    Vanny: >:). GL. Freddy: 😡😡😡😡😡

  27. CONSUEGRA J. MAIRA P.
    CONSUEGRA J. MAIRA P.
    19 ditë më parë

    Oh yeah fnaf security breanch

  28. ꧁༻•Clip Studio•༺꧂
    ꧁༻•Clip Studio•༺꧂
    20 ditë më parë

    I am a girl and I think that in my case I would have the reaction of the boys

  29. amung us jake
    amung us jake
    20 ditë më parë

    Fock yea

  30. Pringoso
    Pringoso
    20 ditë më parë

    Fans number #1

  31. Pringoso
    Pringoso
    20 ditë më parë

    S H A R A P

  32. Noah Playz
    Noah Playz
    20 ditë më parë

    Cannot wait to watch endless hours of mark when this game drops

  33. Arlyn Molina
    Arlyn Molina
    21 ditë më parë

    Its time for us to face insanaty

  34. Arlyn Molina
    Arlyn Molina
    21 ditë më parë

    Its time for us time to face insanaty

  35. 【L e g i t_B ø s s 】
    【L e g i t_B ø s s 】
    22 ditë më parë

    LOL

  36. Iris Nascimento Inacio
    Iris Nascimento Inacio
    22 ditë më parë

    🔪🔪🔪🌈🌈

  37. Raymond Cardona
    Raymond Cardona
    22 ditë më parë

    Me reacting to the trailer:😳😨 Them:oOoHHhHOHHHOHH😱😱👊✊👐👇👋👈👈☝👉👏🖐💪👏✊☝✊👋👇💪🖖

  38. Irma Fiori
    Irma Fiori
    22 ditë më parë

    Las pibas: ok ok gracias por sacarlo lo jugaré los pibes: AHAHAHAHA OOOOOOOO AAAAAAAAAAAAAAA INCREIBEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAA

  39. Roach
    Roach
    23 ditë më parë

    :'(

  40. Güçlü Oyuncu
    Güçlü Oyuncu
    23 ditë më parë

    4:05 this man ROBLOX gamer :D

  41. Titanus
    Titanus
    23 ditë më parë

    That looks like a nightmare animatronics hand at the end and that sounds like circus baby. Could be circus baby or springtrap or somehow a nightmare animatronic which wouldnt make sense cause theyre not real

  42. Matthew Keeling
    Matthew Keeling
    23 ditë më parë

    That Dawko was so god damn annoying

  43. Carolina Centurión
    Carolina Centurión
    25 ditë më parë

    If im good and they are questoning the name of that animatronic crawling down It called NightFall Drop if im good-

  44. Carolina Centurión
    Carolina Centurión
    25 ditë më parë

    Why Do I wanna play it but Im scared of it? Its just non-sense, Just as soon as I can play it,I will just spin around until I get killed cus I wanna see how any of their jumpscares are,Yes...Im dumb and I know it 👍😛

  45. Norainie mohamed rani
    Norainie mohamed rani
    26 ditë më parë

    i-

  46. blue bean and pink bean
    blue bean and pink bean
    26 ditë më parë

    he is so happy OMG !

  47. Cristal joy p Suaverdez17
    Cristal joy p Suaverdez17
    27 ditë më parë

    4:41 shes just chillin lol

  48. Avalynn Faul
    Avalynn Faul
    27 ditë më parë

    This is so funny

  49. Antonio Verduzco
    Antonio Verduzco
    28 ditë më parë

    Why was five nights at freddys security breah

  50. Cesar Guzman
    Cesar Guzman
    28 ditë më parë

    I love that the moment the trailer starts EVERYONE is going crazy excited

  51. William Afton
    William Afton
    29 ditë më parë

    Are this guys ok, looks like their life is based in fake reality with that rection. Not even my kid is eeacts like this

  52. SealBloxy
    SealBloxy
    Muaj më parë

    Um.. Well thats a problem.. I'm not Kreekcraft LOL

    1. SmashMaster
      SmashMaster
      Muaj më parë

      Lmao

  53. Burry
    Burry
    Muaj më parë

    I hope fnaf continues on and on forever

  54. MR FIRE
    MR FIRE
    Muaj më parë

    it is. and dawko chill

  55. marlee moneta
    marlee moneta
    Muaj më parë

    THEY ARE JUST AS EXCITED AS MEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UwU

  56. Blaster Mends
    Blaster Mends
    Muaj më parë

    Everyone: so cool Dawko: AAAAAAAAAAAAAAH

  57. symase
    symase
    Muaj më parë

    Sub to smash master he needs subs

    1. symase
      symase
      28 ditë më parë

      @SmashMaster you for giving good vids

    2. SmashMaster
      SmashMaster
      Muaj më parë

      Thanks bro. Appreciate it.

  58. Tabor hill fan
    Tabor hill fan
    Muaj më parë

    Dawko's is the Best

  59. Afif Nuh
    Afif Nuh
    Muaj më parë

    it's not ballora sound ITS BABY SOUND THATS WHY SPIRNG TRAP GONNA INTO THE SCRURITY BREACH OMG

  60. Thanos Pig
    Thanos Pig
    Muaj më parë

    Sad that Markiplier hasn't reacted

  61. NAGAOKA 321
    NAGAOKA 321
    Muaj më parë

    Los primeros gritaron como unos verdaderos hinchas del fnaf

  62. Mika Gaming
    Mika Gaming
    Muaj më parë

    My God the first people to react tho

  63. Alicia Ruiz
    Alicia Ruiz
    Muaj më parë

    “SHUT UP!!” *me laughing at everyone’s reaction*

  64. midnigth woflie
    midnigth woflie
    Muaj më parë

    Play this game in VR this is soo scary i have played this an mister aftons voice is super scary.. i would love if u guys play fnaf this new game

  65. santiago castellanos
    santiago castellanos
    Muaj më parë

    Nmms se emocionaron demasiado al inicio 😒

  66. tismaMIV
    tismaMIV
    Muaj më parë

    Guys screenshots look way better alfirst.info/load/q3qNfae7bLCjfWQ/video

  67. AUGUSTO ISRAEL MEJIA ARANDIA 5toA
    AUGUSTO ISRAEL MEJIA ARANDIA 5toA
    Muaj më parë

    Me da ganas de tirale un puñete a dawnko no deja escuchar nada

  68. Mina uwu
    Mina uwu
    Muaj më parë

    Everybody: talking about the game Me: vibing to the music

  69. Xtr3me
    Xtr3me
    Muaj më parë

    Cist and dawko the whole time: *screaming*😱😱😱😱

  70. LUCIANA LETICIA JOURDAN OSORIO
    LUCIANA LETICIA JOURDAN OSORIO
    Muaj më parë

    omg

  71. aperture kid
    aperture kid
    Muaj më parë

    Bruh all these reactions are so fake

  72. NETT0 GYU
    NETT0 GYU
    Muaj më parë

    Э вай дэпилы, реакция как у угга буг когда они изобрели колесо... Such a *******, reaction like when ogga boggas invented a wheel...

  73. amfff
    amfff
    Muaj më parë

    Мда, во что превратился фнаф, спасибо за детство. F

  74. Jhonbert Tejano
    Jhonbert Tejano
    Muaj më parë

    Who is sealbloxy its kreekcraft 5:10

  75. Erly Ramli
    Erly Ramli
    Muaj më parë

    I think they exited xD to play this game xD

  76. TankManYT
    TankManYT
    Muaj më parë

    Dawko hands: SHUT UP >:v

  77. copixs
    copixs
    Muaj më parë

    The first two pairs were just so hyped

  78. Manaras M
    Manaras M
    Muaj më parë

    4:15 This is Kreek Craft

  79. _goldengachas_
    _goldengachas_
    Muaj më parë

    funny n and more william elizabeth jeremy gabriel but none of that nor but glitch trap agr a vanny vannessa she built she learned from the glotch trap nss

  80. Brian Tang
    Brian Tang
    Muaj më parë

    Some people's reactions weak as hell, not gonna lie. I would've expected more enthusiasm for the upcoming game play, but I guess anything goes.

  81. An Asian turtle called JackArthur
    An Asian turtle called JackArthur
    Muaj më parë

    I love how CisReactZ and Dawko overreact about the ball pit

  82. AceinTheHole _ • 17 Years Ago
    AceinTheHole _ • 17 Years Ago
    Muaj më parë

    1:14 *that’s what she said*

  83. [] Tamadow []
    [] Tamadow []
    Muaj më parë

    Dawkins reached is the best xD

  84. Javi Anso
    Javi Anso
    Muaj më parë

    The girl that speaks is vanny aka vanessa

  85. Papjer
    Papjer
    Muaj më parë

    This aoosoaoaoaoaoaoo amg aoouuu7uuuaoauuu omg

  86. Lit Industries
    Lit Industries
    Muaj më parë

    yall remember the hype FnaF 3 got when it released xD

  87. John Raphael Malapit
    John Raphael Malapit
    Muaj më parë

    Anybody thought this is Willy's Wonderland

  88. SudsiestOne3792
    SudsiestOne3792
    Muaj më parë

    Idk y but I feel like at the end of the trailer, It will be some sort of nightmare spring trap.

  89. DLR
    DLR
    Muaj më parë

    Has anyone noticed when the anitronic’s have red eyes ballora’s song plays but different

  90. ITACHI UCHIJA
    ITACHI UCHIJA
    Muaj më parë

    Por qué Scott fue un virus en dañinas and fredy

  91. Kingtastic
    Kingtastic
    Muaj më parë

    It sounds like a discord chat.

  92. Kingtastic
    Kingtastic
    Muaj më parë

    Whats Travis Scott doing here?

  93. TheAmongUsBoyz!
    TheAmongUsBoyz!
    Muaj më parë

    Dawko is having another seizure

  94. Jade Yanez
    Jade Yanez
    Muaj më parë

    Wow

  95. Eric Gonzalez
    Eric Gonzalez
    Muaj më parë

    Nunet reaction 2:07😐 3:11😯 3:15😐 3:26😯 3:33😐 3:58😯 Best reacction

  96. Sarah Murphy
    Sarah Murphy
    Muaj më parë

    4:15 I love how the girl throughout the whole thing looks like she has no idea what's happening while kreekcraft is like "LOOK AT DEM GRAPHICSSSSS, YOU CAN WALK AROUND?!!, WHO IS THAT WAIT GO BACK WAITTT"

  97. ElJuan123
    ElJuan123
    Muaj më parë

    Do you know that there are other youtubers with more than 5 million subscribers?

  98. Key Data
    Key Data
    Muaj më parë

    Let’s ignore the fact that he change the name of the kreekcraft channelI am 1000 subscribers even though he has almost 3,000,000

  99. Luz elena Borbon
    Luz elena Borbon
    Muaj më parë

    0:32 wtf

  100. Legendary Puppet
    Legendary Puppet
    Muaj më parë

    Why does they didn't hear BALLORA crumbling dreams the frick